Jak stracić tłuszcz z żołądka, ramion, ud, pleców, szyi i innych części

Każdego dnia – bez przerwy – ktoś do mnie e-maila lub komentarz na tej stronie zostawić albo wysłać mi wiadomość na Facebooku, lub ćwierkanie na Twitterze, lub dokonać jakiejś formy komunikacji ze mną, gdzie pytają mnie następujące pytanie:

Jak mogę stracić [ wstaw jakąś część ciała tutaj ] tłuszczu?

Każdy. Pojedynczy. Dzień.

  • Jak mogę stracić brzuch tłuszczu?
  • Jak mogę stracić tłuszczu ramię?
  • Jak mogę stracić słoniny?
  • Jak mogę stracić tłuszcz uda?
  • Jak mogę stracić pierś, szyję, twarz, brzuch, pośladki, biodra, dolnej części pleców, brzucha, niższą dolną klatkę piersiową, wewnętrzną część uda i back-of-the-ramię tłuszczu?

Każdy dzień mojego życia, w ciągu dziesięciu lat, byłem proszony jakąś wersję tej kwestii. Często więcej niż jeden raz. Często dużo więcej niż raz.

Więc zdecydowałem, że nadszedł czas, aby napisać artykuł, który odpowie na to raz na zawsze, co ja wtedy kierować wszystkie przyszłe askers-of-tego-pytanie w celu zaoszczędzenia sobie trochę czasu i zdrowego rozsądku.

Najlepsza część? To będzie tylko brać prosty proces, 3-stopniową.

Jesteś gotowy? I na pewno jak diabła.

Krok 1: Identyfikacja problemu

Daj mi znać, jeśli to brzmi znajomo.

Trzeba trochę tłuszczu chcesz stracić z określonego obszaru ciała .

Wiele osób ma za cel, co mam zamiar odnieść się do jako „ogólną utratę tłuszczu.” To znaczy, że chcą stracić tłuszcz z ich całego ciała jako całości, a nie z jednym konkretnym miejscu. To, oczywiście, jest coś, co już szczegółowo omówione wcześniej: Jak stracić tłuszcz i najlepszym sposobem, aby schudnąć szybko

Ale to na pewno nie jest .

Naszym celem jest o wiele bardziej ukierunkowane. Ty chcesz stracić tłuszczu z jednej konkretnej części ciała, a nie od wszędzie w organizmie jako całości . Nie ma jednej, określonej części ciała, które chcesz skierować wszystkie swoje wysiłki w kierunku utraty tłuszczu.

Dźwięk o tak?

Z mojego doświadczenia wynika, że najczęściej ukierunkowane części ciała dla kobiet wydają się być ud, brzucha, ramion i pleców, a dla chłopaków, że ma tendencję do żołądka i klatki piersiowej. Ale może to być naprawdę dowolny pojedynczy część ciała dla mężczyzn i kobiet, w tym na szyi i twarzy.

Niezależnie od tego, który obszar ciała jest to jednak prosty fakt, że nie ma jednej konkretnej miejscu, że chcesz stracić tłuszcz z.

To jest twój problem.

Krok 2: Zabij zakładanego rozwiązanie

Teraz w jaki sposób rozwiązać ten problem?

Cóż, jeśli jesteś podobny do ogromnej większości populacji, można zakładać, że rozwiązanie leży w sposób, który treningu na określony obszar ciała, które próbujesz stracić tłuszczu z .

Więc jeśli jest to tłuszcz żołądek , można umieścić swój czas, wysiłek i skupić się na ćwiczeniach jak brzuszków, przysiadów, podnosi nogę i różne inne ćwiczenia ab.

Jeśli jest to tłuszcz w klatce piersiowej , można umieścić swój czas, wysiłek i skupić się na ćwiczeniach, takich jak prasy ławce, flyes hantle, pompki i różne inne ćwiczenia klatki piersiowej.

Jeśli jest to tłuszcz udo … to zwykle maszyna inner-udowa, ekspres do zewnętrznej uda, przysiady, rzuca się, prasy nogi, rozszerzenia nóg i loki nóg.

Jeśli jest to gruba ręka … to zwykle triceps łapówki, rzutnik rozszerzenia hantle i rozwijane do dołu kablowe.

Jeśli to słoniny … to zwykle różne wiersze i lat ciągnąć aktualizujące.

Zasadniczo myślę o dowolnej części ciała. Następnie, należy pomyśleć o najbardziej typowych ćwiczeń dla tej części ciała. Mam je? Chłodny. To, co większość ludzi okaże się, kiedy chcą stracić tłuszcz od tej określonej części ich ciała.

Stamtąd, ludzie zazwyczaj zrobić wiele zestawów z wielu ćwiczeń , a te zestawy będą prawie zawsze wyższe w powtórzeń (wszędzie od 10-20 powtórzeń wydaje się najczęściej, choć może się tak wysokie, jak 50 czy nawet 100 powtórzeń na planie, kiedy go przychodzi do ćwiczeń aB).

Dźwięk o tak?

Miałem wrażenie, że będzie.

Jest tylko jeden malusieńki, mały problem z tym wszystkim.

To bzdura .

Zmniejszenie Mit Spot

„Redukcja Spot” jest terminem używanym do opisania koncepcji docelowej utraty tłuszczu . Że można magicznie „zmniejszyć” tłuszcz z konkretnego „spot” na swoim ciele, po prostu robi ćwiczenia, których celem tej części ciała.

Wiesz, jak myśli ćwiczenia ab spalić tłuszcz brzucha, pleców ćwiczenia spalić słoniny, ćwiczenia klatki piersiowej spalić tłuszcz w klatce piersiowej, ćwiczenia ramion spalić tłuszcz ramię, ćwiczenia uda spalić tłuszcz udo, itd itd itd

Tak oczywista, jak wydaje się to pojęcie, nie jest to jednak prawda . Zmniejszenie Spot jest jednym z największych mitów marnowania czasu przydatności wszechczasów .

Prawda jest taka…

Organizm ludzki może tylko utratę tłuszczu z całego ciała jako całości .

Dokładnie tam, gdzie na swoim ciele stracić tłuszcz z najbardziej i jakie części ciała można stracić tłuszczu z pierwszego, drugiego, trzeciego, itd. Wszystko jest określona przez swoich genetyki i nie mogą być zmieniane, czy nam się to podoba, czy nie.

Nie treningu lub ćwiczenia, typ treningu lub ćwiczenia, formy treningu lub ćwiczenia, rodzaju sprzętu, ilość powtórzeń, ilość zbiorów, ilość zaawansowanych metod lub coś podobnego może to zmienić i jakoś pozwala spalić tłuszcz z dokładnym miejscu chcesz nagrać ją od.

Niestety, ale to prawda.

Co pan na to?

„Ale co z ludźmi widzę na siłowni robi 100 zestawów 100 powtórzeń każdego ćwiczenia ab istnieje?!?”

Ci ludzie marnują swój czas.

„Ale niektóre z tych osób faktycznie mają płaskie brzuchy i Six Pack Abs ?!?”

Jasne, 95% z nich nie, ale jest legit 5% albo nie. Masz rację. Co złego jest jednak pogląd, że ich komicznie bezcelowe niekończąca ab treningu jest to, co mam im te wyniki. To nie tak. To miał absolutnie nic wspólnego z nim.

To samo dotyczy dziewcząt robi zbiorów nieskończonych na wewnętrznych i zewnętrznych urządzeń uda stracić tłuszcz udo, robicie 100 ćwiczeń klatki piersiowej trafić każdą część (zwłaszcza w dolnej części klatki piersiowej ) z każdego kąta, tracą człowieka cycki , kobiety robią zestawy 20-Republika triceps łapówki i wierszy hantle z 2lb różowym hantle tracą back-of-the-ramię i tłuszczu biustonosz taśmy, i tak dalej i tak dalej.

Jedyną rzeczą, którykolwiek z tych ludzi robi to trenuje mięśnie pod tłuszczem starają się kierować.(A nawet w tym celu, ten rodzaj treningu jest strasznie nieskuteczny. I śmieszna.)

Co oznacza, że ani jeden z nich nie jest osiąganie czegokolwiek pod względem spalania dowolnego tłuszczu próbują spalić. To wszystko jest po prostu ogromna strata czasu i wysiłku, a wszystko dzięki ich wprowadzeni wiary w możliwość redukcji miejscu.

„Ale widziałem ludzi, produkty i programy, które twierdzą, jest to możliwe?!?”

Te osoby, produkty i programy są Gówno prawda, i można powiedzieć im, że tak powiedział.

„Myślałam, że istnieją pewne” ćwiczenia tonowania „, które uczyniły to możliwe?!?”

Gówno prawda.

„Myślałam, że wyższe powtórzeń i lżejsze wykonane to możliwe?!?”

Gówno prawda.

„Ale jak można być tak pewna?”

Ponieważ jest to fizjologicznie niemożliwe do ściśle określonych obszarów tkanki tłuszczowej. To po prostu nie może się zdarzyć.

Co może i zdarza się, że mięśnie pod spodem tłuszczu przeszkolona. To właśnie robią ćwiczenia . W rzeczywistości jest to jedyna rzecz, ćwiczenia robić. Szkolą mięśnie. Nie tłuszcz, który jest pokrycie tych mięśni. Oni nie mają znaczącego wpływu na tego tłuszczu w ogóle. Ani trochę.

Dlatego ćwiczenia ab będzie kierować swoje mięśnie brzucha w porządku, ale nie tłusty brzuch, że dzieje się siedząc na nich. To samo odnosi się do słoniny, ramię tłuszczu, tłuszcz w klatce piersiowej, ud tłuszcz i dalej i dalej i dalej.

Każda ćwiczenia dla każdej z tych części ciała będzie zawsze tylko trenować mięśnie tych części ciała. Będą robić nic do tłuszczu na tych częściach ciała.

Potrzebujesz jakiś dowód?

Istnieje kilka badań, które przychodzą do głowy (jak ten jeden i ten jeden , z których oba wyglądał bezpośrednio na efekt ćwiczeń ab mieć na tłuszczu żołądka i stwierdził, że efekt, który będzie nie istnieje), ale jeden mam odwoływać większość nad rok zakłada ramiona tenisistów ( ten jeden ).

Dlaczego tenisiści? Ponieważ spędzają większość swojego czasu przy użyciu tylko jednego z rękami trzymać i swing na rakietę tenisową, co oznacza, że jedno ramię dostaje godzin na dodatkowej użytkowania w porównaniu z ich ramienia non-rakieta. Co oznacza, że jeśli redukcja punktem było prawdziwe, na pewno ramię dostaję mnóstwo dodatkowej działalności ćwiczeń byłaby uboższa niż drugiego ramienia. Dobrze?!?!

Wynik?

Nie było jednak żadnych istotnych różnic w grubości podskórnej tkanki tłuszczowej na mięśnie ramienia odbierającego więcej ruchu w porównaniu z grupą otrzymującą mniej ruchu. Badania te dostarczają bezpośrednich dowodów przeciwko ważności pojęcia „redukcji miejscu.”

Potrzebujesz więcej dowodów?

Najłatwiej jest to zrobić mały eksperyment. Zachowaj swoją dietę tak samo i poziomu aktywności praktycznie bez zmian, a następnie spędzić ciągu najbliższych kilku tygodni, miesięcy, lat lub dziesięcioleci wykonują wszystkie brzuszków, przysiadów i podnosi nogę można i wykorzystać każdą fantazyjne maszyny ab twoja siłownia ma dla dziesiątek zestawów setki powtórzeń … i zobaczyć, co dzieje się z tkanki tłuszczowej brzucha .

Nie krępuj się zrobić to samo z ud, ramion, pleców, twarzy czy co do cholery jeszcze … i zobaczyć, co się dzieje z tłuszczem na tych częściach ciała .

Spoiler Alert: Nic cokolwiek wydarzy się do żadnej z tych tłuszczów .

Dla dodatkowego dowodu, nie krępuj się, aby sprawdzić miliony innych mężczyzn i kobiet pracujących w domu lub w siłowniach na całym świecie, którzy robią dokładnie to samo, próbując spot redukcji tkanki tłuszczowej i stają się dokładnie te same nieistniejących wyników ,

Jako ktoś, kto był częścią tej grupy Powrót w dzień (nawet posiadał przyrząd zwany „Ab Rocker” czy jakieś gówno), mam wspaniałe doświadczenie z pierwszej ręki widząc dokładnie, jak te wyniki są nieistniejący. Dobre czasy.

Krok 3: Zapewnienie rzeczywistej rozwiązanie

Więc jeśli redukcja miejsce jest po prostu głupi mit, i nie można ściśle określonych obszarów tkanki tłuszczowej … co w świętym piekle ty robić, aby stracić tłuszcz z okolic chcesz stracić tłuszcz z?!?

To łatwe.

Możesz stracić tłuszczu z całego ciała jako całości … bo to jest jedyny sposób na utratę tłuszczu jest zdolny DZIEJE .

W pewnym momencie, tłuszcz tracisz zacznie schodzić z tej części jednego konkretnego ciała chciałeś stracić go z najbardziej.

Podobnie jak to, czy nie, nie ma jednej rzeczy można ani nikogo innego zrobić, aby zmienić kolejność lub wzór, w których występuje ta „całkowita utrata tłuszczu”.

Jak można rzeczywiście spowodować tę ogólną utratę tłuszczu, pytasz?

Przez jedzenie trochę mniej kalorii, pieczenie trochę więcej kalorii, albo kombinację tych dwóch, tak, że jedynym powodem, a wymóg utratę tłuszczu – deficyt kaloryczny jest tworzony -.

Jak ty to robisz?